pátek 19. října 2012

Battlefield: Bad Company 1

Konečně jsem se díky výprodejovým preowned akcím dostal k prvním dílu spin-offu série Battlefield, který popisuje první hodiny a mise jednotky B, které se kvůli delikventům v jejích řadách říká Bad Company. Tato jednotka provádí povětšinou nejnebezpečnější úkoly, které nemusí vždycky přežít a čistí tak prostor ostatním jednotkám, jako třeba mariňákům. A na jedné takové misi objeví obrovské množství zlata v podobě zlatých cihel, které se rozhodnou najít a utéct s nima. A tak začíná jejich cesta za pokladem.

Jelikož jsem fanouškem Battlefieldů a po stovce a něco hodin strávených ve dvojce a prozatim po několika desítkách hodin ve trojce a BF:BC2, jsem se rozhodl, že alespoň na PS3 si zahraju jejich kampaně. Jako první jsem dohrál Bad Company 2 a teď i jedničku. A i když jsem čekal nějakou hodně horší kvalitu, byl jsem příjemně překvapen tím, že je vizuální zážitek podobný tomu ze dvojky. Samozřejmě jde vidět, že v jedničce ještě tvůrci z DICE nedokázali využít potenciál PS3, ale i tak jsou tu obrovská území, ve kterých můžete cestovat pěšky, nebo nějakým vozidlem, i když krajina je chudší na vegetaci, nebo na stavby. Na téhle hře byl poprvé představen engine Frostbite, takže veškeré objekty (domy, stromy...) jdou zničit.

Online jsem samozřejmě taky zkoušel, ale není to ono. Už takhle jsem rád, že jsem se naučil ovládat 3D hry na Dual Shocku, ale abych s ním ovládal zběsilý multiplayer, to ne. Nicméně online je samozřejmě věrný původním BF, takže nečekejte až takové akce jako v CoD.

Pokud bych měl ještě něco říct, musím se přiznat, že jsem hru rozehrál na nejtěžší obtížnost a nebylo to ono. Asi ještě konzolové ovládání nemám tolik v krvi, ale jelikož jsem skoro každou chvíli umíral, nebyl pocit ze hraní ideální. Takže pokud máte za sebou hodně 3D her a ovládání vám nevadí, klidně si to dejte na hard. Pokud si to chcete naopak užít a bavit se, zvolte klidně easy.

Shrnutí: Překvapivě dobrý předchůdce Bad Company 2, u kterého jsem na PC trávil spoustu času a důstojná odbočka Battlefield série.
Hodnocení: 8/10




Žádné komentáře:

Okomentovat