středa 11. dubna 2012

Putování po Cataclysmu 2 - Orgrimmar

Můj tauren je už na lvl 15 a já jsem začal procházet i jiné lokace, než je Thunder Bluff. Z něj taky nešlo letět jinam, než do Orgrimmaru, nebo jít pěšky do Stonetalon Mountains, což je na tomto levelu docela sebevražda. Barrens, respektive Southern Barrens, jsou ohraničené velkou zavřenou bránou. Ono se není čemu divit, jelikož zatím nemám Cataclysm a nejsem na hodně vysokém levelu, stejně bych tam radši nešel. Takhle mi stačí, když jsem se na území podíval z mounta nebo vzducholodi na cestě do Orgrimmaru.

Město je opevněnější než bylo, ale jelikož horda i aliance má společného nepřítele, Deathwinga, předpokládám, že to je z důvodu obrany města proti jeho posluhovačům. Každopádně vůdcem hordy už není Thrall, o kterém teď čtu zajímavou knihu Vladce klanů.

Jediné, co bych městu vytknul a pochválil naopak neofiko servery, je počet hráčů. Jelikož se může v Azerothu konečně létat a navíc se blíží Vánoce, je město plné hráčů, kteří se tam buď chtějí předvést, nebo jdou plnit event. A díky tomu je tam skoro hlava na hlavě a je tam značně nepřehledno. Víc se mi líbil klid na neofiku.

Nicméně okolo města jsou hned tři území, kam se můžu vydat - Durotar, Azshara nebo Northern Barrens. Jelikož jsem do všech nakoukl jen okrajově, budu o nich referovat někdy jindy.

201
202

Žádné komentáře:

Okomentovat