středa 11. dubna 2012

Putování po Cataclysmu 3 - Azshara

Z Orgrimmaru jsem se vydal do Azshary a čekal jsem, co se změnilo tady. A jelikož jsem tam byl naposledy v mých začátcích, musel jsem si osvěžit paměť tím, že jsem šel na chvíli na neofiko. A tady jsem se bohužel na chvíli zdržel. Takže. Hned za hlavním městem orků vznikly obrovské doly. Je to celkem logické, protože s růstem města se někde musí brát materiály na stavbu. Takže se nemůžeme divit úkolům, kdy v robotovi musíte sekat dřevo. O kousek dále vyrostla goblinská trasa pro něco jako je horská dráha. Dostanete raketu, která se ovládá sama a můžete cestovat po mapě. Což je příjemné v případě, že nemáte ještě mounta. Uprostřed mapy vznikl nový ostrov, který má obrovskou zbraň, předpokládám proti Deathwingovi. A navíc jsem zde potkal Kalece, o kterém jsem mluvil nedávno. Navíc je tu skála s úkoly. Jsou to celkem zajímavé úkoly, za které můžete dostat i achievy, ale v této době už máte docela vysoký lvl, že pro vás nejsou nepřátelé moc velkou výzvou. Takže jsem se vydal do Northern Barrens a jen kvůli achievu jsem si to prošel. Stejně tak i Durotar.  Ale o tom zase někdy jindy.

301
302
303
304

Žádné komentáře:

Okomentovat