středa 11. dubna 2012

Putování po Cataclysmu 1 - Elwynn, Stormwind a Westfall

Jelikož jsem zarytý alík, tak jsem se musel podívat do Stormwindu. Vytvořil jsem si tradičně člověka mága a hledal jsem změny ve hře. Jednak v Northshire už nejsou koboldi, ale goblini a orkové a další věc je, že část z území vypálili a zajmuli právě orkové z klanu Blackrock. Vinice je v plamenech a jeden quest je hašení požáru. Zajímavé změny, jen tak dále. Pár změn dostalo i oblečení, a to jak ve vzhledu ikony, tak i celkově vypadá na postavě lépe. Mám teď na mysli cloth, ostatní jsem zatím nezkoušel. Další pozitivní věc je poštovní schránka hned u startu.

Voda okolo Goldshire se taky změnila, je propracovanější a dokonce se za vámi i vlní, ale nejsem si jist, jestli to je dobře. Trochu to neladí s klasickou skoro kreslenou grafikou. Nicméně v Goldshire přibyli konečně Gryphoni! Výborná změna! Jinak hřbitov je posunut blíže k vesnici a až na pár maličkostí je Elwynn skoro stejný. Nebo alespoň jeho levá část od Goldshire, na druhé straně jsem zatím ještě nebyl.

Stormwind nás vítá zníčenými věžemi, které v sobě mají stále stopy Deathwingových drápů a na stěnách je lešení a dělníci, kteří to opravují. Vypadá to zajímavě. A jaké tu jsou změny? Posunutá aukční síň, hezky předělaná banka, předělaný hrad, nicméně panovník zůstává stejný. Vedle hradu je nově jezero a kompletně zničený park. Jestli jsou nějaké změny v katedrále, trpasličí čtvrti nebo SI:7, tak to nevím, ještě jsem tam nebyl. Tam se teprve chystám.

Ze SW jsem pokračoval do Westfallu, kde jsem zatím skončil. S mým lvl 8 jsem byl snadnou kořistí, takže hned první potvora mě zabila. Spawnul jsem se v Sentinel Holdu a tady mě čekalo další překvapení. Z této věže, pily a jednoho baráku se stalo vojenské opevnění, okolo kterého se stavějí hradby! A je pod neustálým útokem gnallů. Když jsem zjistil, že na ně opravdu nestačím, zdrhl jsem na cestu a koukám, že na západě je něco zvláštního. Je tam obrovský kráter, nad kterým se točí magický vír. Apropo, během putování potkáte i několik tornád a co hlavně: Westfall už není poušť, ale roste tam tráva!!

No a tady jsem zatím skončil, příště budu informovat o dalších změnách!

101
102
103
104

Žádné komentáře:

Okomentovat