středa 11. dubna 2012

Nesmysl v úvodním videu WoW: Cataclysm

Zhruba po několikátém shlédnutí toho intra jsem si uvědomil, co se mi na něm vlastně nelíbí. Přiznám se, že nejsem zrovna nějaký velký znalec wowka, strávil jsem v něm "pouze" nějakých 2000 hodin za poslední 4 roky a mám přečtených 6 knížek a pár komiksů, které u nás vyšly. Ale když si toho všimnu já, tak už to musí být pro fanoušky opravdu průser.
V trilogii Válka prastarých je popisována situace stará zhruba deset tisíc let, první vstup Plamenné legie do Azerothu. Už tady měl Deathwing pokryté tělo adamantiovým brněním. Zatímco ve videu mu ho goblini dávají teprve na tělo a hned potom letí do světa ničit. Docela nepřesnost. Řešil jsem to s jedním kamarádem a co jsem se dozvěděl, bylo to, že úvodní video neměli na starosti tentokrát tvůrci z Blizzardu, ale z Activisionu. Což mohl být právě ten problém. Takže trochu faux pais, ne?

Žádné komentáře:

Okomentovat