středa 11. dubna 2012

NHL 09

Vida, před nějakou dobou jsem konečně dohrál sezónu v NHL 09 a stále jsem o tom nic nenapsal. Tak to musím napravit, přeci jen jde o poslední díl hokeje na PC na nějakou dobu.

Hra začíná klasicky. Bez intra, hned do menu. Kde jsou ty časy výborných kompilací z reálných zápasů v NHL93 a dále. No nic, už je to tak několik let, tak asi EA usoudilo, že nám to nechybí a proto to tam nebude dávat. Jelikož jsem si hru zakoupil v českém krámě, je menu v češtině a díky tomu je v nabídce česká O2 Extraliga, kde nechybí můj oblíbený HC Slovan Ústečtí Lvi. Kromě naší ligy je zde i NHL, KHL, AHL, německá liga atd. Pro čecha je ale nejatraktivnější ta naše. A samozřejmě NHL. Nicméně tu doporučuji hrát spíše ve variantě Dynasty. Zde máte za úkol kromě hraní zápasů i lehký management vašeho týmu. Ale opravdu lehký, nečekejte od něj zázraky. Ale každopádně je atraktivnější než varianta Sezóna. A dá se prodloužit na několik let, což si nejsem jist, jestli jde i v sezóně. Pak je tu ještě režim Be a Pro, který jsem sice zkoušel, ale moc mě nenadchl. Začínáte tu jako nováček a víceméně ovládáte jenom tu svojí postavu.

Kapitolou samo o sobě je multiplayer. Tam je obrovské zklamání. Kvůli němu jsem si hru koupil a zlanařil k ní i kamarády, ale když jsem zjistil, že tu neexistuje žádné lobby, kde by se mohli scházet hráči jako v NHL07, a tím pádem zde musíte ručně zadávat IP adresu kamaráda, se kterým se musíte předem domluvit, byl jsem z toho velice rozmrzelý.


Shrnutí: Stále to stejné, s pár pohyby navíc, dvěma režimy navíc a novými soupisky. A s mizerným multiplayerem.
Hodnocení: 7/10




Žádné komentáře:

Okomentovat