úterý 10. dubna 2012

NHL 07

Po dlouhé době (naposledy ročník 2003) jsem hrál NHL na počítači. Série u mě upadla už s ročníkem 2003 a tak jsem přešel na PS2 a jeji NHL 2k5 a 2k7. Když jsem náhodou objevil 07 v akci za 199,- Kč, rozhodl jsem se, že si to po dlouhé době opět zkusím a hlavně jsem byl zvědav na online režim.

Pustil jsem režim dynastii a dal se do hraní. Ovládáni jsem dal na gamepad, vybral si Red Wings, tým se kterým hraju už od NHL Hockey (1993) a procházel jsem kalendářem, až jsem po 38mi hodinách vyhrál Stanley Cup. A jelikož jsem se rozhodoval, co dál, zkusil jsem online režim. A nepřipojil jsem se. Ani nevím proč, ale prostě se to nespojilo. Tak jsem zkusil O2 Extraligu, která mě taky moc nebavila, hlavně kvůli absenci Slovanu, takže jsem hru vyměnil za NHL 08 a později 09.

Mimochodem, od ročníku 2001 se vzhled hráčů skoro vůbec nezměnil. Nároky na hardware (které mě s mojí konfiguraci nemusí zajímat) se zvýšily, kvalita ne. Navíc hra neni optimalizovaná na Visty, takže se mi občas stávaly chyby typu zamrznutí nebo občasné zpomalení hry.

Nicméně to bylo příjemných 38 hodin, ale ke hře se už vracet nebudu..

Shrnutí: Je to sice hokej, ale beze změn od posledních ročníků
Hodnocení: 8/10


NHL07 01
NHL07 02

Žádné komentáře:

Okomentovat