úterý 10. dubna 2012

Call of Duty 6: Modern Warfare 2 (single player)

Osobně tenhle typ her (válečné) nemám moc v oblibě, nebaví mě. To, že jsem si hru zahrál bylo jen díky zajímavým obrázkům a pár vysíláním tady na xfire. A dobře jsem udělal. Takhle napínavou 3D hru jsem už dlouho nehrál. Jedna akce střídá druhou a vy zapomínáte na okolí a na čas. Příběh je klasický - máte vyřídit hlavního padoucha. Akorát nejsme v kůži jen jednoho hrdiny, ale několika vojáků rozmístěných po světě. Na kolena mě srazila hned mise na horách, kdy jsem musel lézt po skále, přeskakovat propasti, jezdit na sněžném skůtru a kromě toho vyhodit do povětří letiště.

Grafika je úžasná, ale i na mé konfiguraci dostávala ve velkých bitvách zabrat a občas i se zaškubala. A musím říct, že pod XP je hra rychlejší než pod Vistama. A co se týče hudby, to je kapitola sama o sobě. Výborné motivy mi byly celou dobu nějak známé. A když jsem viděl závěrečné titulky, nedivil jsem se. Složil ji Hans Zimmer. Takže pokud někomu přijde, že to je jako z filmu Skála, má pravdu, je to stejný autor..

Hra mě tak nadchla, že jsem si sehnal původní Modern Warfare a chci si ho zahrát. Jediná vada na kráse je to, že celou kampaní dojde osoba jako já, která tento styl her nehraje, za 6 hodin a nějaké drobné. A to na nejlehčí obtížnost. Z doslechu ale vím, že na těžkou obtížnost se to dá dohrát za nějakých 5 hodin. Ale na druhou stranu - pro normalního hráče to asi stačí. Takhle jsem byl napnutý celou hru a nezažil jsem nějaká hluchá místa, kdyby se to natahovalo, asi bych u toho nevydržel.

Na druhou stranu hra obsahuje celkem silný multiplayer, který ale díky absenci dedikovaných serverů moc lidí v čechách hrát nebude. Tady se zábava podstatně zvyšuje a stejně tak i herní doba.

Shrnutí: Vynikající hra, která se neopouští před dohráním.
Hodnocení: 9/10


Call of Duty 6 01
Call of Duty 6 02
Call of Duty 6 03
Call of Duty 6 04

Žádné komentáře:

Okomentovat