středa 11. dubna 2012

Medal of Honor (single player)

Po dlouhé době (rok po vydání CoD:MW2 a BF:BC2) vyšla válečná střílečka z pohledu první osoby. A jelikož jsem byl navnazen hraním výše zmiňovaných her, celkem jsem se na ní těšil. Hlavně i díky tomu, že Medal of Honor: Allied Assault byla jedna z hodně mála válečných her, které se mi opravdu líbily a dokonce jsem ji i 2x dohrál (pro srovnání - u CoD2 jsem vydržel ani ne půl hodiny).

Po přečtení spousty článků o hře, jako třeba cenzura slova Taliban, jsem opět začal odsuzovat američany za jejich puritánství, přehnané vlastenectví a hlavně blbost a začal jsem se obávat, aby se to neprojevilo na hře. Naštěstí neprojevilo. V roli jednoho ze dvou vojáků (v průběhu hry je budete střídat) jste vysazeni/ztroskotání v Afghanistánu a máte za úkol přežít a osvobodit další členy jednotky.

Příběhově jde tedy o mírné zklamání, protože kromě pádu vrtulníku nebo náhlým útokům, je příběh nemastný neslaný a moc vás toho nemotivuje k dalšímu hraní. "Naštěstí" je kampaň velice krátká. 5 hodin je opravdu málo. Takže pokud si hru kupujete jenom kvůli singlovému hraní, je to chyba a raději přejděte k sérii CoD.

Graficky jde o skvělý zážitek, detaily jsou výborné, v rozlišení 1440x900 s AA4x mi šlo pod WinXP vše plynule. Na druhou stranu, když se pohybujete převážně mezi skálama, tak moc grafických operací nepotřebujete počítat.

Shrnutí: Jelikož jsem zatím nehrál multiplayer, hodnotím single. A i přes pěknou audiovizualní stránku je těch 5 hodin zklamání
Hodnocení: 4/10
 

Medal of Honor 04
Medal of Honor 03
Medal of Honor 02
Medal of Honor 01

Žádné komentáře:

Okomentovat