středa 11. dubna 2012

Captain America and the Avengers

Asi neni moc příhodné, když takovou hru hraje čech. Captain America, jedna z hlavních postav nakladatelství Marvel Comics, totiž hlavně těží z amerického nacionalismu. Což jde poznat i podle jména superhrdiny. Naštěstí nemáme na výběr pouze jeho. Máme k dispozici ještě 3 členy superhrdinského týmu: Iron Mana, Visiona a Hawkeye. Jelikož ale v názvu hry máme Captaina, vybral jsem si jeho.

Hlavním záporákem Capa je nacista Red Skull, který je s ním už počátku, od druhé světové války. Tuším, že má v plánu tradičně ovládnout nebo zlikvidovat svět, ale to není podstatné. Vrhneme se na hru. Tradičně máme možnost hrát o samotě nebo s kamarádem, nicméně obtížnost je celkem nízká, takže můžete hrou proběhnout o samotě zhruba za 20-30 minut. Grafika je sice koukatelná, ale jelikož ji můžeme srovnat se hrou Knights of the Round, o které jsem tu psal nedávno a která vyšla ve stejném roce, jeví se mi proto Captain jako značně odfláknutá hra.

Kdybych nehrál za superhrdiny, i když v mých očích ne tak úžasné, asi by mě hra nebavila a platit za ní v automatech bych nehodlal. Naštěstí jsem to hrál přes MAME a superhrdinové tam jsou.

Shrnutí: Průměrná plošinovka, která má jediný klad v hratelných postavách.
Hodnocení: 6/10

Avengers 2
Avengers 3
Avengers 4
Avengers 1

Žádné komentáře:

Okomentovat