středa 11. dubna 2012

Call of Duty 4: Modern Warfare 1 (single player)

Tak nevím, jestli jsem udělal dobře, když jsem se k této hře dostal po dohráni CoD:MW2 a bral jsem to retrospektivně. Proč? Protože jsem maličko zklamán. Zklamán z jedničky, která je na tom (logicky) po grafické stránce podstatně hůře než dvojka (spousta prázdných míst na loukách a v lesích..), je méně záživná (ve dvojce se pořád něco děje) a je i podstatně kratší. 4 hodiny JE málo. Ale i přes tyto nedostatky jsem se u hry dobře bavil a dokonce jsem si zkusil i online hru, která mě nenadchla. Diky Battlefieldu 2 jsem už vyrostl z bezduchých stříleček bez jakékoliv kooperace, hra má malé mapy a i podpora vehiklu v BF2 hru podstatně zpříjemnila. Je pravda, že jsem asi nezkoušel všechny módy online hraní, které hra nabízí, ale popravdě řečeno, tohle mi stačilo.

Shrnutí: Skvělá, ale krátká hra pro jednoho hráče. Je nutné hrát před dvojkou, nebo si zkazíte dojem ze hry.
Hodnocení: 7/10


Call of Duty 4 02
Call of Duty 4 03
Call of Duty 4 01

Žádné komentáře:

Okomentovat