středa 11. dubna 2012

DeSmuME

Další užitečný prográmek jsem našel, když jsem hledal nějaké hry pro moje Nintendo DS. Když jsem tak brouzdal seznamem her, řekl jsem si, že bych si nějaké ty hry chtěl vyzkoušet předtím, než si je koupím. Kdysi jsem na to měl prográmek no$gba, ale buď to bylo slabým počítačem ("pouze" X2 3Ghz, 4GB RAM) nebo divným programem, ale skoro mi tam nefungovaly hry. Když jsem to zkoušel na novým PC (X4 3Ghz, 8GB RAM) a DeSmuME, vše už bylo v pořádku. Takže ani nedokážu říct, kde byl problém a jaké jsou hardwarové nároky.

Takže to shrnu: velice kvalitní prográmek, který spouští většinu her z Nintenda DS/DSi. Není zapotřebí přídavné moduly, vše okamžitě funguje. Testováno na hodně hrách (Pokémon, Mario, Naruto, Zelda...)

Stahovat můžete zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat