Po hoooodně dlouhé době (asi tak po třech letech) jsem se konečně
dokopal k tomu, abych si dohrál tuhle výbornou strategii. Naštěstí mě
čekaly už jenom 2 mise, takže konec přišel po třech hodinách hraní.
Pokud
hrajete už delší dobu, určitě o sérii něco víte. Osobně jsem se k ní
dostal hned po Duně 2, takže pamatuju její začátky. A samozřejmě jsem i
předchozí hry dohrál. Ať už to byl klasický Command & Conquer,
Command & Conquer 2: Tiberian Sun (který přišel s novou a lepší
grafikou), nebo pravě trojka, Tiberium Wars, všechny jsem dohrál za GDI a
všude jsem měl rozehraných několik kampaní za NODy.
Jak
už jsem se teď zmínil, existují ve hrách dvě strany, GDI a NOD. Obě
strany proti sobě bojují v blízké budoucnosti o území, kam dopadl
meteorit, který s sebou přinesl surovinu zvanou Tiberium, kterou ve hře
těžíte a která vám funguje jako platidlo za vojáky nebo bojové stroje.
Nicméně zatímco je v prvním díle stanovené, že GDI jsou ti dobří (asi
tak jako USA...), bratrstvo NODu, vedené Kanem, jsou ti zlí. Ve dvojce
zjistíte, že ve vesmíru nejste sami, když musíte prozkoumat havarovanou
vesmírnou loď. A v tomto díle proti vám dokonce vetřelci bojují. protože
vás chtějí prostě zlikvidovat.
Na výběr máte
dvě kampaně, z toho GDI má 16 misí. Kolik má NOD, to nevím, za ně jsem
to zatím nedohrál. Nicméně kouzlo hry je v multiplayeru, který je
úžasný. Baví mě dokonce víc, než ten v Red Alertu 1, kde jsem strávil
spoustu hodin. Zde už máte na výběr 3 strany. Můžete totiž hrát i za
Scrine (vetřelce). Ale záleží na vkusu. Já hraju za GDI, Mammoth tanky v
kombinaci s Juggernautama prostě Rulez!
Touhle
dobou už je na trhu delší dobu Command & Conquer 4: Tiberium
Twilight, který podle recenzí je celkem špatný. Zatím jsem ho nehrál,
takže nedokážu posoudit. Řešit to budu až teď, co jsem dohrál trojku.
Shrnutí:
Skvělá a zábavná strategie, která sice s sebou nenese nic nového, ale
na druhou stranu má dokonale řešenou starou dobrou hratelnost a zábavu.
Hodnocení: 8/10



Žádné komentáře:
Okomentovat