sobota 28. března 2015

Star Wars: Force Unleashed 2

Po dohrání prvního dílu jsem se velice těšil na pokračování. Obrázky samozřejmě slibovaly více epických nepřátel, více Síly, dva světelné meče, celé to vypadalo temněji, prostě vše, co jsem chtěl. Po vydání hry jsem se na vrhnul na hraní a... byl jsem z toho zklamán.

Hra splňuje vše, co jsem o ní četl, ale na druhou stranu se z ní vytratilo to kouzlo jedničky. Hra je díky tomu nezáživná a nudná, některé části hry jsou jen vyplňovači času a já jsem to po dvou kapitolách vypnul. A trvalo mi dlouho, než jsem se k hraní hry vrátil.

Příběh začíná po ukončení jedničky, kdy se probudíte na Kaminu a nevíte, jestli jste klon nebo ne. Po útěku z Kamina putujete z jednoho světu na druhý, bojujete s mnoha nepřáteli, Spojíte síly s Povstalci a hledáte Vadera, nebo něco jiného. Příběh je popravdě řečeno nezajímavý a nedůležitý. Proto vám ani nezůstane v paměti.

Některé scény sice působí epicky, ale na druhou stranu jsou to jen umělé natahovače času, stejně jako akce, kdy někam padáte. Na druhou stranu to ale vypadá dobře a třeba mladší publikum nad tím bude slintat blahem, protože všude něco vybuchuje nebo bliká. A čím více, tím lépe, ne?

Abych ale našel na hře něco pozitivního, musím uznat, že mě to donutilo dohrát a ke konci jsem byl i zvědav na to, co mě čeká. Pomohla tomu i herní doba, která naštěstí není dlouhá. Něco kolem šesti hodin. Což bohatě stačí.

Shrnutí: Hra ze světa SW, která měla na to, aby z ní byla bomba, ale nevyužila svůj potenciál.
Hodnocení: 5/10





Žádné komentáře:

Okomentovat