středa 11. dubna 2012

Xfire/Raptr

Jako správný hráč počítačových her mám nainstalovaný program na počítání odehrané doby ve hrách. Pro ty, kdo ho neznají, jedná se o Xfire, který mimo jiného umí ukládat obrázky nebo videa z her, komunikaci mikrofonem, vysílání hry do éteru, psaní blgů a další věci. Pro zájemce se dá zdarma stáhnout na www.xfire.com. Má ale jednu nevýhodu, než vyjde aktualizace seznamu podporovaných her, pár dní to třeba trvá. V poslední době se navíc měnilo vedení a aktualizace se ještě více zpomalila. Proto jsem se kouknul po nějaké jiné volbě a našel jsem Raptr.

Raptr je zajímavý prográmek, který spojuje Xfire, Xbox LIVE, PSN, MSN, Facebook, Steam a další věci do jednoho. Umí počítat odehranou dobu i her na X360/PS3/PS/NDS/Wii/atd.. Navíc má i lépe udělanou profilovou stránku s možností dodání profilu z WoW a zobrazují se tam i achievementy získané ve hrách. Navíc se dá importovat herní doba z Xfiru. Každopádně i tady se najdou chyby. A možná závažnější, než v Xfiru. Pro někoho, kdo je zvyklý dokumentovat si hraní i obrázkama, je absence típání obrázků a videí docela závažná. A hlavně, Raptr si ukládá herní dobu pouze k sobě, do Xfiru už zpětně ne. Což je taky problém v případě, když mám na Xfiru několik klanů a gild, do kterých se započítává moje herní doba. Stáhnout lze na stránce www.raptr.com.

Žádné komentáře:

Okomentovat