Jedna z prvních her na PS3, které jsem si pořídil, bylo NFS 
Undercover, které jsem sice dohrál na počítači a už jsem o něm i psal, 
nicméně jsem se těšil na multiplayer a krásná silná auta, město bez 
lagování atd. Takže popořadě.
Po vizuální 
stránce bych řekl, že se nic nezměnilo oproti počítači. Naopak bych 
řekl, že se vzhled zhoršil. Jednak to bude tím, že konzole všeobecně 
neumí antialiasing (vyhlazování hran), ale na druhou stranu, jelikož se 
jedná o engine, který už byl použit v NFS 6: Hot Pursuit 2, docela mě 
překvapuje, že si s ním tvůrci trochu nevyhráli.
Dalším
 zklamáním, které mě několikrát málem stály rozbitý ovladač, bylo 
načítání sekcí. Tak tohle je velký hřebík do rakve téhle hry. Představte
 si situaci, kdy unikáte policii nebo jedete závod a místo toho, abyste 
před sebou viděli silnici, vidíte bílou plochu, protože se ta 
oblast/sekce ještě nenačetla. A jelikož nechcete brzdit, vjedete tam. V 
tu chvíli se vše zastaví, hra zamrzne a chvíli se načítá. Pak vás to 
třeba vyplivne do protijedoucího auta nebo zdi. A pokud se vám to stává 
častěji (hlavně ke konci hry, kdy máte silná auta, která jezdí rychleji,
 než se načítají oblasti, máte chuť tu hru rozkopat a vyhodit.
Tak jsem si pustil multiplayer, abych zjistil, že nikdo nebyl online. Ani po půl hodině.
Verdikt: Tuhle hru jsem opravdu dohrál jenom kvůli trofejím a tomu, že jsem to chtěl dohrát.
Hodnocení: 6/10
 
Žádné komentáře:
Okomentovat