středa 11. dubna 2012

Need For Speed 12: Undercover

Jedna z prvních her na PS3, které jsem si pořídil, bylo NFS Undercover, které jsem sice dohrál na počítači a už jsem o něm i psal, nicméně jsem se těšil na multiplayer a krásná silná auta, město bez lagování atd. Takže popořadě.

Po vizuální stránce bych řekl, že se nic nezměnilo oproti počítači. Naopak bych řekl, že se vzhled zhoršil. Jednak to bude tím, že konzole všeobecně neumí antialiasing (vyhlazování hran), ale na druhou stranu, jelikož se jedná o engine, který už byl použit v NFS 6: Hot Pursuit 2, docela mě překvapuje, že si s ním tvůrci trochu nevyhráli.

Dalším zklamáním, které mě několikrát málem stály rozbitý ovladač, bylo načítání sekcí. Tak tohle je velký hřebík do rakve téhle hry. Představte si situaci, kdy unikáte policii nebo jedete závod a místo toho, abyste před sebou viděli silnici, vidíte bílou plochu, protože se ta oblast/sekce ještě nenačetla. A jelikož nechcete brzdit, vjedete tam. V tu chvíli se vše zastaví, hra zamrzne a chvíli se načítá. Pak vás to třeba vyplivne do protijedoucího auta nebo zdi. A pokud se vám to stává častěji (hlavně ke konci hry, kdy máte silná auta, která jezdí rychleji, než se načítají oblasti, máte chuť tu hru rozkopat a vyhodit.

Tak jsem si pustil multiplayer, abych zjistil, že nikdo nebyl online. Ani po půl hodině.

Verdikt: Tuhle hru jsem opravdu dohrál jenom kvůli trofejím a tomu, že jsem to chtěl dohrát.
Hodnocení: 6/10

Žádné komentáře:

Okomentovat