Jedna z prvních her na PS3, které jsem si pořídil, bylo NFS
Undercover, které jsem sice dohrál na počítači a už jsem o něm i psal,
nicméně jsem se těšil na multiplayer a krásná silná auta, město bez
lagování atd. Takže popořadě.
Po vizuální
stránce bych řekl, že se nic nezměnilo oproti počítači. Naopak bych
řekl, že se vzhled zhoršil. Jednak to bude tím, že konzole všeobecně
neumí antialiasing (vyhlazování hran), ale na druhou stranu, jelikož se
jedná o engine, který už byl použit v NFS 6: Hot Pursuit 2, docela mě
překvapuje, že si s ním tvůrci trochu nevyhráli.
Dalším
zklamáním, které mě několikrát málem stály rozbitý ovladač, bylo
načítání sekcí. Tak tohle je velký hřebík do rakve téhle hry. Představte
si situaci, kdy unikáte policii nebo jedete závod a místo toho, abyste
před sebou viděli silnici, vidíte bílou plochu, protože se ta
oblast/sekce ještě nenačetla. A jelikož nechcete brzdit, vjedete tam. V
tu chvíli se vše zastaví, hra zamrzne a chvíli se načítá. Pak vás to
třeba vyplivne do protijedoucího auta nebo zdi. A pokud se vám to stává
častěji (hlavně ke konci hry, kdy máte silná auta, která jezdí rychleji,
než se načítají oblasti, máte chuť tu hru rozkopat a vyhodit.
Tak jsem si pustil multiplayer, abych zjistil, že nikdo nebyl online. Ani po půl hodině.
Verdikt: Tuhle hru jsem opravdu dohrál jenom kvůli trofejím a tomu, že jsem to chtěl dohrát.
Hodnocení: 6/10
Žádné komentáře:
Okomentovat