středa 11. dubna 2012

Alien vs. Predator

Při hledání další klasické hry v MAME emulátoru jsem se rozhodl opět pro plošinovku. A náhodou jsem tam objevil tohle. Říkal jsem si, že bude hra zajímavá, že bude využívat tří zneptřátelených ras v boji proti sobě nebo bude vycházet z komiksové předlohy. A mýlil jsem se. Alespoň částečně.

Na výběr máme jednu ze čtyř postav. Hlavní hrdina z Predatora 1, major Dutch Schaefer, nějaká holka a dva Predátoři. Po spuštění se objevíte na nějaké základně, kterou napadli vetřelci a vy máte za úkol všechny pozabíjet včetně bossů. Samozřejmě je vám k dispozici nějaká ta zbraň a speciální údery.

Kdysi jsem četl v recenzi na nějakého Alien vs Predatora na PC hlášku "V pozdějších misích na vás budou vetřelci čekat frontu." To platí i zde. Původně se musíte probojovat hordama vetřelců několika druhů, abyste pak bojovali i proti nějakému tomu Predátorovi nebo lidské armádě. A samozřejmě královně vetřelců. A nebojte, budete ničit i jejich vajíčka, ze kterých vám budou do obličejů skákat mláďata jako ve filmu.

Sice to vypadá, že mě hra uchvátila, ale popravdě mě zas tak moc nebrala. Grafika je samozřejmě povedená a přehledná, ale hře chybí atmosféra. Osobně si myslím, že nevyužila svůj potenciál, který s tak slibnou značkou měla. Takže po dohrání, které vám nebude trvat déle než 20-30 minut, se ke hře nebudete chtít vracet. Ono taky v záplavě her pro MAME je stále z čeho si vybírat.

Shrnutí: Příjemná plošinovka, ale nevyužívá potenciál značky.
Hodnocení: 7/10

AvP 1
AvP 3
AvP 4
AvP 5

Žádné komentáře:

Okomentovat